Account Lockout Examiner
Kilitlenmiş hesapların açılması için gün içinde kaç yardım masası araması alıyorsunuz? Account lockout problemleri ile başa çıkmak için personeliniz ne kadar vakit harcıyor? Verimliliğin azalması, sinilir kullanıcılar ve büyük yönetimsel iş yükü güvenlik ve uygunluk kurallarının sağlanması için yürütülen güçlü parola politikasının olumsuz sonuçlarından birkaçıdır. Kullanıcıların şikayetlerin boyun eğmek zorunda mısınız, yoksa güçlü güvenlik gerekliliklerini yerine getirirken aynı zamanda hesap kilitlenmelerini etkili olarak çözmenizi sağlayan daha iyi bir yol var mı?
Yöneticilerin ve yardım masası elemanlarının hesap kilitlenmelerini etkin olarak çözebilmeleri için, geleneksel araçların pek çok özellik ve yeteneğe ihtiyacı vardır (detaylı bilgi için: Summary: Limitations of Microsoft Account Lockout and Management Tools).
Netwrix Account Lockout Examiner şu konularda size yardımcı olur:
· Hesap kilitlenmelerini eşzamanlı olarak tanımlama: Bir hesap kilitlenmesi olduğunda, tüm operatörler hesap detaylarına ve operasyonlarına hızlı erişim sağlayabilmek için web tabanlı bir konsola bağlayan link içeren bir uyarı epostası almalıdırlar. Eposta uyarıları sadece özel hesapların kilitlenmelerini haber verecek şekilde yapılandırılabilir.
· Hesap kilitlenmelerinde sorun giderme: Netwrix Account Lockout Examiner'ın kilitlenme araştırma motoru hesap kilitlenmesinin olası sebebini bulmada size yardımcı olur (eşlenmiş network sürücüleri, eskimiş yeterlilik belgeleri altında çalışan hizmetler ve planlanmış görevler, disconnected remote desktop oturumları, kilitlenmiş bir hesap altında işleyen süreçler, vb.).
· Hesap kilitlenmelerinin proaktif olarak çözülmesi: Ürün kilitlenen hesabı web tabanlı bir konsol ve hatta mobile aracınızdan göndereceğiniz bir mail ile hızlıca çözmenizi sağlar.
· Conficker/Downadup virus sonuçlarıyla başa çıkın.
Ticari Sürüm
Netwrix Account Lockout Examiner Ücretsiz ve Ticari sürümlere sahiptir. Her iki sürüm de hesap kilitlenmesinin sebeplerini tespit etmenize ve hesabı çözmenize imkan verir. Ücretsiz sürümde süre kısıtlaması yoktur fakat bazı özellikler bulunmamaktadır. Aşağıdaki tablodan her iki sürüme ait özellikleri inceleyebilirsiniz.
Özellik |
Ücretsiz Sürüm
|
Ticari Sürüm
|
Hesap kitlenmelerini eşzamanlı olarak tespit etme |
Var |
Var |
Kilitlenmeler hakkında yöneticileri uyarma |
Var |
Var |
Sistem servisleri, planlanmış görevler, eşlenmiş network sürücüleri vb. gibi olası hesap kilitlenme sebeplerinin analiz edilmesi |
Var |
Var |
Kilitlenmiş hesabı açma |
Var |
Var |
Parola Sıfırlama |
Var |
Var |
Yetkilendirilmiş helpdesk operatör erişimi için görev tabanlı güvenlik |
Yok |
Var |
Web erişimi için Help-Desk Portal |
Yok |
Var |
Fiyat |
Ücretsiz |
$10,000 site lisansı |
Sistem Gereksinimleri
Donanım
Hafıza:
· 256MB of RAM
Disk:
· 30MB boş alan
Yazılım
İşletim Sistemi:
· Windows XP SP3 veya üstü
Diğer gerekli sistem öğeleri:
· Help Desk Portal tarafından desteklenen Web tarayıcı:
· Microsoft Internet Explorer 6.0 veya üstü
· Mozilla FireFox 2.0 veya üstü
· Apple Safari 2.0 veya üstü
· Opera 9.0 ceya üstü
· Chrome 19 veya üstü
· .NET Framework 3.5 SP1
· IIS 6.0 veya üstü